Апаратна нарада



Начальник Південного офісу Держаудитслужби Олег Муратов провів робочу нараду з керівниками структурних підрозділів з дотриманням всіх карантинних вимог. На нараді заслухано звіти трьох підрозділів, проаналізовано стан справ в офісі, а також визначено низку головних завдань на найближчий період.

Про здійснення контролю у галузі освіти, науки, спорту та інформації доповіла начальник профільного відділу Оксана Шестакова.

За січень-червень відділом проведено 5 заходів контролю, виявлені порушення на понад 6,7 млн грн. Завдяки працівникам відділу відшкодовано (в тому числі встановлених у попередніх роках) понад 4,7 млн грн.

Виявлено порушень у сфері закупівель на суму 2,4 млн грн, складено 3 протоколи, за якими притягнуто до відповідальності 2 посадових особи на суму 3,4 тис. грн.

До порушників застосовано 3 фінансові санкції – зупинення операцій з бюджетними коштами, направлено 4 попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства на суму 4,6 млн грн. До правоохоронних органів передані матеріали 5 ревізій, зареєстровано 2 кримінальних провадження.

До суду направлено 3 протоколи про адмінправопорушення, судами притягнуто до відповідальності 2 посадові особи, які сплатили адмінштрафи.

Також поінформовано, що на цьому тижні буде розпочато ревізію Відділу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району, у серпні – ревізії Відділу освіти, культури, молоді та спорту Авангардівської селищної ради Овідіопольського району та Відділу освіти, молоді та спорту Савранської РДА.

Наступним звітував начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр Васильєв. За І півріччя відділом проведено моніторинг 293 процедур на понад 2,9 млрд грн, минулорічний показник за аналогічний період – 304 процедури на суму 1,6 млрд грн (сумовий показник збільшено майже у два рази). Виявлено порушення у 287 процедурах закупівель на майже 2,9 млрд грн. Аналогічний показник минулого року становить 294 процедури на суму майже 1,1 млрд грн.

Усунуто порушень за 84 процедурами на понад 1,2 млрд грн (шляхом відміни торгів – 69 процедур на майже 1,2 млрд грн та розірвання 15 договорів на майже 22 млн грн). У порівнянні з минулим роком – 92 процедури на майже 300 млн грн.

Також завершено 3 перевірки закупівель, порушення законодавства встановлені на суму 14,8 млн грн.

Працівники відділу склали 22 протоколи про адміністративні правопорушення за ч. 1 ст. 164-14 КУпАП.

Далі завідувач сектору контролю за виконанням повноважень посадовими особами міжрегіонального територіального органу Держаудитслужби Ілона Заборська окреслила напрями роботи підрозділу та зазначила, що усі проблемні питання, які виникають у процесі роботи, вирішуються у робочому порядку.

Підсумовуючи нараду, Олег Муратов дав низку відповідних доручень.