7 червня 2017 року

 

Про функціонування «телефону довіри» в апараті Південного офісу Держаудитслужби

 

Телефон довіри є одним із засобів забезпечення зворотного зв’язку органів державного фінансового контролю з громадськістю.

 

Основними завданнями функціонування телефону довіри є:

 

- надання інформації щодо повноважень Держаудитслужби;

- забезпечення оперативного реагування на порушення законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна підконтрольними установами, визначеними ч. 1 ст. 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»;

- виявлення фактів можливих корупційних та інших неправомірних дій (бездіяльності), рішень посадових осіб Держаудитслужби та її міжрегіональних територіальних органів при здійсненні ними своїх повноважень.

 

Зворотній зв'язок органів Держаудитслужби з громадськістю забезпечується за допомогою «телефонів довіри» щодня (крім вихідних та святкових днів) з 09.00 до 18.00 (у п’ятницю з 09.00 до 16.45).

Звернення, отримані за «телефоном довіри», опрацьовуються та вживаються заходи відповідного реагування згідно законодавства.

Діючі номери «телефонів довіри»:

 - апарат Південного офісу Держаудитслужби – (048)7283686

 - Держаудитслужба України (044)4283818

 

За цими номерами може зателефонувати кожен громадянин нашої області, задати питання або поінформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни.