23 січня 2017 року

 

 

На Херсонщині державні аудитори розглянули протягом 2016 року 50 звернень громадян

 

До Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області надійшло 50 звернень громадян, з них: 14 колективні, 40 – заяв і клопотань та 10 скарг у 2016 році. На 19 звернень надано роз’яснення, 16 – вирішено позитивно, 7 звернень направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», 6 звернень перебувають у стадії розгляду. Найбільша кількість звернень - з питань праці і заробітної плати (12).

Відповідно до Графіку особистого прийому керівництво Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області здійснює особистий прийом громадян. Протягом 2016 року на особистий прийом звернулося 3 громадянина, котрим надано обґрунтовану відповідь.

З метою підвищення ефективності зворотного зв’язку із громадськістю, надання інформаційної допомоги громадянам з питань здійснення державного фінансового контролю в Управлінні Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області забезпечено функціонування «телефону довіри».

Номер «телефону довіри»: 0552 26 36 28, за яким громадяни, підприємства, установи та організації можуть звертатися зі скаргами, запитаннями та пропозиціями.

Упродовж 2016 року за «телефоном довіри» отримано 9 повідомлень. Зокрема, 3 – про порушення термінів призначення пенсії за інвалідністю, призначення субсидії, затримку виплати пенсії. З даних питань надано роз’яснення та повідомлено телефонний номер безкоштовної Урядової гарячої лінії. У 4 повідомленнях громадяни інформували про ймовірні порушення при витрачанні бюджетних коштів на ремонтні роботи, на прибирання сміттєвих звалищ тощо. За результатами розгляду 2 повідомлень громадянам роз’яснено норми чинного законодавства стосовно повноважень Держаудитслужби України.

 

Прес-служба управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області