Стан розгляду звернень громадян за І квартал 2019 року


За І квартал 2019 року в апарат Південного офісу Держаудитслужби звернувся 171 громадянин зі 44 зверненнями, з яких:

від громадян поштою надійшло 19 звернень;

від громадян на особистому прийомі – 7;

через органи влади – 18;

від інших органів – 0.

Звернення стосуються питань діяльності органів місцевого самоврядування – 13; діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади – 1; діяльності підприємств та установ – 4; освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 3; праці та зарплати – 1; щодо охорони здоров’я – 2; щодо комунального господарства – 6; діяльності транспорту та зв’язку – 8 та з інших питань – 6.

З 44 отриманих звернень на 40 надано відповіді та 4 залишаються на стадії розгляду.

Відповідно до положень Закону України «Про звернення громадян» керівництвом Південного офісу Держаудитслужби проводиться особистий прийом. Затверджений Графік прийому громадян розміщено у приміщенні офісу та оприлюднено на сайті.

Відповідно до Порядку функціонування «телефону довіри» в офісі відповідальними працівниками організовано роботу з отримання, обліку та опрацювання інформації від фізичних осіб. На отримані за «телефоном довіри» повідомлення надаються роз'яснення щодо функцій Держаудитслужби та реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом. Номер «телефону довіри» (048) 728-36-86 Південного офісу Держаудитслужби доведено до громадськості через засоби масової інформації та розміщено на веб-сайті офісу.

Також для підвищення ефективності зворотного зв’язку кожен громадянин може поінформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни та надіслати інформацію на електронну адресу doviraaudit@gmail.com.

Крім того, у звітному періоді для надання відповідей на запитання громадян начальник Південного офісу Держаудитслужби Олег Муратов провів 9 прямих телефонних ліній, оголошення про які розміщуються на веб-сайті Південного офісу Держаудитслужби.