Південний офіс Держаудитслужби звітує за І квартал 2019 року



Сьогодні за «круглим столом» на засідання колегії Південного офісу Держаудитслужби зібрались члени колегії та керівники відділів офісу. Відкрив і провів засідання Олег Муратов – голова колегії, начальник Південного офісу Держаудитслужби.

Очільник офісу ознайомив присутніх з результатами колегії Держаудитслужби і зазначив, що офіс працює за визначеними Службою на 2019 рік пріоритетами. А це: посилення попереднього та поточного контролю; сприяння ефективному та прозорому здійсненню закупівель; забезпечення максимального рівня відшкодування виявлених втрат та додаткових надходжень до бюджетів всіх рівнів; підготовка висококваліфікованих державних аудиторів; дотримання принципів відкритості та прозорості у діяльності. «Пріоритетом для нас залишається плідна співпраця з облдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування, у рамках якої ми постійно інформуємо про результати роботи, надаємо пропозиції щодо покращення стану фінансово-бюджетної дисципліни в області», – зазначив Олег Муратов.

Далі було проведено детальний аналіз результатів роботи офісу за І квартал. Протягом цього часу офіс забезпечив належну реалізацію своїх повноважень і функцій. Проведено 9 ревізій, 5 державних фінансових аудитів, 151 моніторинг закупівель, охоплено контролем та дослідженнями понад 4,2 млрд грн фінансових і матеріальних ресурсів.


Начальник офісу відмітив зростання кількості проведених державних фінансових аудитів – від 2-х у І кварталі 2018 року до 5 у І кварталі 2019 р. Це відповідає ключовим напрямкам діяльності Держаудитслужби – перехід від виявлення порушень на підконтрольних об'єктах до їх попередження. Виявлено неефективні управлінські дії, рішення чи ризикові операції, що призвели або потенційно можуть призвести до упущених вигод, неотриманих доходів чи непродуктивних витрат, на 238,6 млн грн (69,9 млн грн). Надано 68 пропозицій та рекомендацій, за якими досягнуто економічного ефекту у цьому році на майже 53 млн грн (8,3 млн грн).

Також Олег Муратов проаналізував результати роботи з виявлення фінансових порушень на підконтрольних об’єктах. Зокрема, у ході проведення 9 ревізій виявлено втрат фінансових і матеріальних ресурсів на майже 10 млн грн. На понад 12 млн грн порушень усунуто (з урахуванням відшкодування порушень за попередні роки).


На продовження обговорення результатів роботи про стан забезпечення контролю у галузі освіти, науки, спорту та інформації доповіла начальник відділу Оксана Шестакова. У галузі освіти проведено 3 ревізії: Одеського національного економічного університету, Управління освіти, культури та спорту виконавчого комітету Теплодарської міської ради та Державного навчального закладу «Одеське вище професійне училище морського туристичного сервісу». Виявлені порушення на 3,3 млн грн, відшкодовано 2,1 млн грн. Начальник відділу детально розповіла про результати всіх ревізій, виявлені порушення та недоліки перевірених об’єктів, а також доповіла про плани на ІІ квартал.

Контроль за проведенням закупівель – пріоритетний напрям для аудиторів. З аналізом роботи у цій сфері виступив начальник відділу Олександр Васильєв. Було розглянуто стан запровадження, проблемні питання та перспективи розвитку моніторингу закупівель.

З усіх розглянутих питань були прийняті відповідні рішення та надані настанови на гідне завершення півріччя.