Начальник Південного офісу Держаудитслужби провів особистий прийом громадян



Щовівторка начальник Південного офісу Держаудитслужби Олег Муратов проводить особистий прийом громадян, які звертаються за допомогою у вирішенні своїх питань. Взаємодія з населенням та рівень його довіри є одним з пріоритетів в роботі офісу.

Сьогодні на прийомі були представники громадськості селища Хлібодарське Біляївського району. Громадяни скаржилися на те, що вимушені оплачувати тепло за одними з найвищих по регіону тарифами, які, на їх переконання, неправомірно встановило Хлібодарське виробниче управління житлово-комунального господарства. Громадяни обурені такою ситуацією та звертаються з проханням провести ревізію фінансово-господарської діяльності селищної ради та комунального підприємства.

Олег Муратов зазначив, що зазначене питання буде досліджене у ІІІ кварталі, і що важливо – ще до початку наступного опалювального періоду. Олег Муратов взяв на особистий контроль озвучену проблему.

Нагадаємо, що керівництво офісу здійснює прийом громадян щовівторка, щосереди та щочетверга з 10.00 до 13.00. Попередній запис на особистий прийом здійснюється за телефоном (048) 728-36-42.

Також зворотній зв'язок Південного офісу Держаудитслужби з громадськістю забезпечується за допомогою «телефону довіри» (048) 728-36-86 щодня (крім вихідних та святкових днів) з 09.00 до 18.00 (у п’ятницю з 09.00 до 16.45).

Окрім того, у Південному офісі Держаудитслужби створено електронну скриньку doviraaudit@gmail.com для зручності громадян при інформуванні про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни.