Стан розгляду звернень громадян за 2018 рік


За 2018 рік в апарат Південного офісу Держаудитслужби звернулось 738 громадян зі 244 зверненнями, з яких:

від громадян поштою надійшло 109 звернень;

від громадян на особистому прийомі – 37;

через органи влади – 95;

від інших органів – 3.

Звернення стосуються питань діяльності органів місцевого самоврядування – 74; діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади – 30; діяльності підприємств та установ – 34; освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 21; щодо соціального захисту населення – 11; праці та зарплати – 14; щодо охорони здоров’я – 9; щодо комунального господарства – 10; культури, культурної спадщини та туризму – 8; житлової політики – 6; екології та природних ресурсів – 5; діяльності транспорту та зв’язку – 2; регіональної політики та будівництва – 2 та з інших питань – 18.

З 244 отриманих звернень на 220 надано відповіді та 24 залишаються на стадії розгляду.

Відповідно до положень Закону України «Про звернення громадян» керівництвом Південного офісу Держаудитслужби проводиться особистий прийом. Затверджений Графік прийому громадян розміщено у приміщенні офісу та оприлюднено на сайті.

Відповідно до Порядку функціонування «телефону довіри» в офісі відповідальними працівниками організовано роботу з отримання, обліку та опрацювання інформації від фізичних осіб. На отримані за «телефоном довіри» повідомлення надаються роз'яснення щодо функцій Держаудитслужби та реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом. Номер «телефону довіри» (048) 728-36-86 Південного офісу Держаудитслужби доведено до громадськості через засоби масової інформації та розміщено на веб-сайті офісу.

Також для підвищення ефективності зворотного зв’язку кожен громадянин може поінформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни та надіслати інформацію на електронну адресу doviraaudit@gmail.com.

Крім того, у звітному періоді для надання відповідей на запитання громадян начальник Південного офісу Держаудитслужби Олег Муратов провів 31 пряму телефонну лінію, оголошення про які розміщуються на веб-сайті Південного офісу Держаудитслужби.