Розгляд звернень громадян – на постійному контролі в апараті Південного офісу Держаудитслужби


За І півріччя 2018 року в апарат Південного офісу Держаудитслужби звернулось 437 громадян зі 123 зверненнями, з яких:

від громадян поштою надійшло 53 звернення;

від громадян на особистому прийомі – 18;

через органи влади – 50;

від інших органів – 2.

Звернення стосуються питань діяльності органів місцевого самоврядування – 45; освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 9, діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади – 17, щодо охорони здоров’я – 5, щодо комунального господарства – 4, регіональної політики та будівництва – 1; житлової політики – 2; екології та природних ресурсів – 4; праці та зарплати – 7; діяльності транспорту та зв’язку – 2, щодо соціального захисту населення – 8 та з інших питань – 19.

Зі 123 отриманих звернень на 118 надано відповіді та 5 залишаються на стадії розгляду.

Відповідно до положень Закону України «Про звернення громадян» керівництвом Південного офісу Держаудитслужби проводиться особистий прийом громадян. Затверджений Графік прийому громадян розміщено у приміщенні офісу та оприлюднено на веб-сайті Південного офісу Держаудитслужби.

Відповідно до Порядку функціонування «телефону довіри» в апараті Південного офісу Держаудитслужби відповідальними працівниками організовано роботу з отримання, обліку та опрацювання інформації від фізичних осіб. На отримані за «телефоном довіри» повідомлення надаються роз'яснення щодо функцій Держаудитслужби та реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом. Номер «телефону довіри» (048) 728-36-86 апарату Південного офісу Держаудитслужби доведено до громадськості через засоби масової інформації та розміщено на веб-сайті Південного офісу Держаудитслужби.

Також для підвищення ефективності зворотного зв’язку кожен громадянин може поінформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни та надіслати інформацію на електронну адресу doviraaudit@gmail.com.

Крім того, у звітному періоді для надання відповідей на запитання громадян начальник Південного офісу Держаудитслужби Олег Муратов провів 15 прямих телефонних ліній, оголошення про які розміщуються на веб-сайті Південного офісу Держаудитслужби.