Апаратна нарада


Сьогодні начальник Південного офісу Держаудитслужби Олег Муратов провів чергову нараду за участю першого заступника начальника Валентини Король, керівників структурних підрозділів апарату офісу. «Це передостання нарада перед закінченням кварталу та півріччя в цілому. Тому кожний начальник відділу повинен проаналізувати свої показники роботи і відділи, які мають прорахунки, повинні прикласти максимум зусиль для виправлення ситуації», – зазначив Олег Муратов.

Начальники відділів доповіли про проведену за звітний період роботу, дали пояснення та відповіді на запитання керівників офісу.

Далі доповідала начальник відділу роботи з персоналом Ірина Маломанова.

Так, впродовж року велася цілеспрямована робота щодо забезпечення реалізації кадрової політики в офісі. Задоволення фактичної і перспективної потреби офісу у кваліфікованому персоналі забезпечується шляхом конкурсного відбору на зайняття посад державної служби. З початку року проведено конкурс, у ньому взяли участь 5 працівників апарату, за результатами якого їх було призначено на вищі посади в порядку просування по службі. 3 співробітника призначені на рівнозначні посади в порядку переведення з інших органів державної влади.

Окрім того, на базі Південного офісу Держаудитслужби проходили практику 11 студентів вищих навчальних закладів. За її результатами 3 випускника ВНЗ виявили бажання взяти участь уконкурсі на зайняття вакантних посад державної служби в апараті офісу.

Також в офісі проводиться постійна робота з підвищення кваліфікації шляхом проходження онлайн-курсів, участі у семінарах та стажуваннях, шляхом самоосвіти, отримання другої вищої освіти, участі в загальних економічних навчаннях та безпосередньо у відділах, участі у Всеукраїнському конкурсі «Кращий державний службовець».

Для підвищення кваліфікації членів тендерного комітету офісу було організовано проходження ними безкоштовних масових відкритих онлайн-курсів платформи Prometheus за напрямком «Публічні закупівлі» та «Публічні закупівлі. Поглиблений». Продовжують навчання у соціальному інноваційному проекті Lingva Skills 29 осіб апарату Офісу.

Далі згідно порядку денному звітувала начальник відділу контролю у галузі освіти, науки, спорту та інформації Оксана Шестакова.

Так, за І півріччі відділом проведені ревізії на 4 об’єктах контролю, де встановлено порушень, що призвели до втрат, на суму понад 2,5 млн грн. Відшкодовано фінансових порушень, що призвели до втрат, на понад 3,2 млн грн (з урахуванням відшкодування виявлених порушень за попередні роки).

У поточному періоді до об’єктів контролю застосовано 3 фінансові санкції – зупинення операцій з бюджетними коштами; передано до правоохоронних органів всі матеріали 4 ревізій. Зареєстровано 4 кримінальних провадження та матеріали Петрівського державного аграрного технікуму долучені до наявного кримінального провадження.

До адміністративної відповідальності притягнуто 27 посадових осіб. За порушення законодавства про бюджетну систему до суду направлено 6 протоколів про адміністративне правопорушення. За порушення законодавства про закупівлі складений та направлений до суду 1 протокол.

За І півріччя поточного року судами притягнуто до відповідальності за порушення бюджетного законодавства 6 посадових осіб.

Прийнято 19 управлінських рішень, за якими притягнуто до дисциплінарної та матеріальної відповідальності 53 посадові особи та звільнена із займаної посади 1 посадова особа.

В даний час триває ревізія Одеського національного політехнічного університету.

Олег Муратов зазначив, що робота відділу в окремих напрямках є недостатньою, знижено показники без об’єктивних на те причин. Є необхідність у терміновому виправленні ситуації.

Далі керівники підрозділів доповіли про попередні результати поточних ревізій та аудитів, озвучили проблемні питання, виконання доручень, наданих на попередній апаратній нараді.

По завершенню Олег Муратов підвів підсумки наради, визначивши конкретні завдання, а також дав низку доручень окремим керівникам структурних підрозділів офісу.