Налагоджений зв'язок з громадськістю – пріоритет в роботі офісу


Згідно зі своїми повноваженнями Південний офіс Держаудитслужби отримує та розглядає листи, заяви і скарги громадян про факти порушення законодавства з фінансових питань та бюджетного законодавства, вживає згідно із законодавством відповідних заходів для їх усунення.

Звернення, в яких повідомляється про крадіжки, розтрати, недостачі, інші правопорушення, негайно пересилаються правоохоронним органам для прийняття рішення згідно з законодавством.

За результатами розгляду обґрунтованих звернень, інформація, що міститься в них, перевіряється під час заходів державного фінансового контролю відповідно до Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні».

З метою поширення серед населення, підприємств, установ, організацій тощо інформації про роботу органів державного фінансового контролю в офісі функціонують офіційний веб-сайт http://www.odoblkru.gov.ua та офіційна сторінка у соціальній мережі Facebook.

У межах впровадження онлайн-сервісів для населення на офіційному веб сайті Південного офісу Держаудитслужби передбачена можливість формування електронних звернень громадян та запитів на інформацію з питань повноважень служби.

Відповідно до Порядку функціонування «телефону довіри» в апараті Південного офісу Держаудитслужби відповідальними працівниками організовано роботу з отримання, обліку та опрацювання інформації від фізичних осіб. На отримані за «телефоном довіри» повідомлення надаються роз'яснення щодо функцій Держаудитслужби та реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом. Номер «телефону довіри» апарату Південного офісу Держаудитслужби – (048) 728-36-86. Для підвищення ефективності зворотного зв’язку кожен громадянин може поінформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни та надіслати інформацію на електронну адресу doviraaudit@gmail.com.