Оформлюємо документи по-новому


На загальні навчання колективу, які відбулись 23 березня, винесено низку питань, що потребують негайного вивчення та розгляду.

Серед іншого, начальник відділу адміністративно-господарського забезпечення та організації документообігу Галина Луговцева доповіла про зміни, які відбулися у документуванні інформації з прийняттям 17 січня 2018 року Кабінетом Міністрів України постанови № 55. Постановою «Деякі питання документування управлінської діяльності» затверджена Типова Інструкція з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві. У зв’язку з цим втратила чинність Постанова КМУ № 1242 «Про затвердження типової інструкції з діловодства», яку раніше використовували при веденні діловодства та документообігу.

Галина Луговцева зазначила основні відмінності та навела приклади правильного написання та оформлення документів.

Далі державні аудитори були ознайомлені з новими законодавчими та нормативно-правовими актами, які потрібно використовувати в роботі. А також завідувач сектору внутрішнього аудиту Галина Лосюк нагадала присутнім порядок розгляду звернень від громадян, організацій та депутатів всіх рівнів.

Окрім того, завідувач сектору запобігання та виявлення корупції Захар Зайцев наголосив на тому, що 1 квітня закінчується строк подання електронних декларацій. Увага слухачів акцентувалася на своєчасному її поданні, а також на дотриманні вимог антикорупційного законодавства.