Апаратна нарада


Сьогодні на апаратній нараді під головуванням начальника Південного офісу Держаудитслужби Олега Муратова розглядалися звіти двох відділів, а також поточна робота офісу. Першим був заслуханий звіт про роботу фінансового відділу, доповідала його начальник Майя Антонюк.


Так, штатна чисельність відділу – 9 працівників (з урахуванням секторів у Миколаївській та Херсонській областях).


Відділ забезпечує ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності офісу та складання звітності; відображення у документах достовірної та в повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими матеріальними (нематеріальними) ресурсами; забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності тощо.

Олег Муратов наголосив на тому, що фінансовий відділ – структура, яка повинна чітко до останньої коми виконувати чинне законодавство, що і спостерігається в роботі відділу.

Одне з питань, на якому акцентувала увагу присутніх Майя Антонюк, це рівень окупності офісу. Так, за 11 місяців завдяки діям аудиторів повернуто до бюджетів різних рівнів втрат фінансових і матеріальних ресурсів, допущених внаслідок порушень законодавства, близько 54,5 млн грн, а на утримання апарату надійшло за загальним фондом 20,2 млн грн. Враховуючи зазначене, можна зі впевненістю спрогнозувати, що рівень окупності апарату Південного офісу Держаудитслужби за 2017 рік буде не нижче 270 %.


Олег Муратов вважає цей показник дуже важливим: «Це означає, що ми втричі окупаємо витрати на наше утримання».


Левова доля фінансування офісу йде на оплату праці, що становить приблизно 73% від усіх бюджетних асигнувань. Оплата праці є найважливішим чинником мотивації та стимулювання працівників. Середня заробітна плата по офісу після сплати всіх податків становить майже 6 тис грн.

Олег Муратов подякував за роботу та відмітив, що робота у відділі налагоджена, ведеться на відповідному рівні.


Далі доповіла про роботу свого підрозділу начальник відділу адміністративно-господарського забезпечення та організації документообігу Галина Луговцева. Вона окреслила всі напрями роботи відділу та зазначила, що усі проблемні питання, які виникали протягом року, були вирішені у робочому порядку.

Наприкінці апаратної наради Олег Муратов поставив завдання працівникам гідно закінчити всі справи до кінця року.