Стан розгляду звернень громадян в апараті Південного офісу Держаудитслужби за 01.01.2017 по 26.07.2017                                                

Протягом звітного періоду в апарат Південного офісу Держаудитслужби звернулось 207 громадян із 62 зверненнями, з яких: від громадян поштою прийшло 32 звернень, через органи влади – 16.

Звернення стосуються питань діяльності органів місцевого самоврядування – 8; щодо комунального господарства – 4, діяльності транспорту та зв’язку – 3, фінансів, податків та митної політики – 2, освіти, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 13, щодо охорони здоров’я – 5, державного будівництва, адміністративно-територіального устрою – 2, щодо соціального захисту населення – 1, діяльності місцевих органів виконавчої влади – 9 та з інших питань – 9.

З 62 отриманих звернень на 48 надано відповіді та 3 знаходяться на стадії розгляду.

Відповідно до положень Закону України «Про звернення громадян» керівництвом Південного офісу Держаудитслужби вживаються заходи щодо проведення особистого прийому громадян. З цією метою затверджено Графік прийому громадян, який розміщено у приміщенні Офісу та оприлюднено на офіційному веб-сайті Південного офісу Держаудитслужби у мережі Інтернет.

Відповідно до Порядку функціонування «телефону довіри» в апараті Південного офісу Держаудитслужби відповідальними працівниками організовано роботу з отримання, обліку та опрацювання інформації від фізичних осіб. На отримані за «телефоном довіри» повідомлення надано роз'яснення щодо функцій Держаудитслужби та реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом. Номер «телефону довіри» (048) 728-36-86 апарату Південного офісу Держаудитслужби доведено до громадськості через засоби масової інформації та розміщено на офіційному веб-сайті Південного офісу Держаудитслужби.

Окрім того, з метою підвищення ефективності зворотного зв’язку кожен громадянин може поінформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни та надіслати інформацію на електронну адресу doviraaudit@gmail.com.

Крім того, у звітному періоді для надання відповідей на запитання громадян проведено 35 прямих телефонних ліній.