Стан розгляду звернень громадян в апараті Південного офісу Держаудитслужби за 01.01.2017 по 09.10.2017                                                

В апарат Південного офісу Держаудитслужби за період з 01.01.2017 по 09.10.2017 звернулось 238 громадян з 93 зверненнями, з яких: від громадян поштою надійшло 44 звернення, від громадян на особистому прийомі – 28, через органи влади – 20, від інших органів – 1.

Звернення стосуються питань діяльності органів місцевого самоврядування – 21; інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 20, діяльності місцевих органів виконавчої влади – 16, освіти, науково-технічної, щодо охорони здоров’я – 7, щодо комунального господарства – 7, праці та зарплати – 5, діяльності транспорту та зв’язку – 3, фінансів, податків та митної політики – 2, державного будівництва, адміністративно-територіального устрою – 2, щодо соціального захисту населення – 1 та з інших питань – 9.

З 93 отриманих звернень на 78 надано відповіді та 3 залишаються на стадії розгляду, інші звернення повернуті згідно зі стст. 5, 7 Закону України «Про звернення громадян».

Відповідно до положень Закону України «Про звернення громадян» керівництвом Південного офісу Держаудитслужби вживаються заходи щодо проведення особистого прийому громадян. З цією метою затверджено Графік прийому громадян, який розміщено у приміщенні Офісу та оприлюднено на офіційному веб-сайті Південного офісу Держаудитслужби у мережі Інтернет.

Відповідно до Порядку функціонування «телефону довіри» в апараті Південного офісу Держаудитслужби відповідальними працівниками організовано роботу з отримання, обліку та опрацювання інформації від фізичних осіб. На отримані за «телефоном довіри» повідомлення надаються роз'яснення щодо функцій Держаудитслужби та реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом. Номер«телефону довіри» (048) 728-36-86 апарату Південного офісу Держаудитслужби доведено до громадськості через засоби масової інформації та розміщено на офіційному веб-сайті Південного офісу Держаудитслужби.

З метою підвищення ефективності зворотного зв’язку кожен громадянин може поінформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни та надіслати інформацію на електронну адресу doviraaudit@gmail.com.

Крім того, у звітному періоді для надання відповідей на запитання громадян проведено 45 прямих телефонних ліній, оголошення про які розміщуються на веб-сайті Південного офісу Держаудитслужби.